patrikflink 824 Postad igår kl 14:19 Vi har under vintern jobbat nästan varje ledig stund med att ta bort beklädnad och lim från helvetet, nya takskivor , nya lampor, tagit bort mellanväggen i garderoben för att få större. Självklart så isolerade vi innan beklädnaden sattes på plats . Samtidigt så kom min fru på den "brillianta" iden med att klä om alla dynorna som jag hade sagt att vi gör nästa år😓, sagt och gjort... Allt har vi gjort själva med lite hjälp av en kompis när vi behövde 6 armar (beklädnaden). 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boanjohan 591 Postad 20 timmar sedan Wow, förstår det varit ett helvetes jobb, men vad fint det blev😀 Antar det känns som en helt ny båt nu. Starkt jobbat av er💪 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrikflink 824 Postad 20 timmar sedan 5 minuter sedan skrev Boanjohan: Wow, förstår det varit ett helvetes jobb, men vad fint det blev😀 Antar det känns som en helt ny båt nu. Starkt jobbat av er💪 Tackar! Tyvärr nödvändigt (beklädnad), hängde och limmet torkat efter 30 år. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ruskpricken 219 Postad 19 timmar sedan WOW! Åh va snyggt det blev. Nu när jag vet att ni gjorde ett bra jobb får ni klartecken att fortsätta med våran båt. 🙃 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrikflink 824 Postad 18 timmar sedan 28 minuter sedan skrev Ruskpricken: WOW! Åh va snyggt det blev. Nu när jag vet att ni gjorde ett bra jobb får ni klartecken att fortsätta med våran båt. 🙃 Tackar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser