patrikflink 855 Postad 2 Mars Vi har under vintern jobbat nästan varje ledig stund med att ta bort beklädnad och lim från helvetet, nya takskivor , nya lampor, tagit bort mellanväggen i garderoben för att få större. Självklart så isolerade vi innan beklädnaden sattes på plats . Samtidigt så kom min fru på den "brillianta" iden med att klä om alla dynorna som jag hade sagt att vi gör nästa år😓, sagt och gjort... Allt har vi gjort själva med lite hjälp av en kompis när vi behövde 6 armar (beklädnaden). 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boanjohan 598 Postad 2 Mars Wow, förstår det varit ett helvetes jobb, men vad fint det blev😀 Antar det känns som en helt ny båt nu. Starkt jobbat av er💪 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrikflink 855 Postad 2 Mars 2025-03-02 vid 17:39 skrev Boanjohan: Wow, förstår det varit ett helvetes jobb, men vad fint det blev😀 Antar det känns som en helt ny båt nu. Starkt jobbat av er💪 Tackar! Tyvärr nödvändigt (beklädnad), hängde och limmet torkat efter 30 år. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ruskpricken 226 Postad 2 Mars WOW! Åh va snyggt det blev. Nu när jag vet att ni gjorde ett bra jobb får ni klartecken att fortsätta med våran båt. 🙃 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrikflink 855 Postad 2 Mars 2025-03-02 vid 19:22 skrev Ruskpricken: WOW! Åh va snyggt det blev. Nu när jag vet att ni gjorde ett bra jobb får ni klartecken att fortsätta med våran båt. 🙃 Tackar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sebbe78 37 Postad 24 Mars Riktigt snyggt!! 👍🏼🙌🏼 Ska börja med våran om en månad ungefär och sätta innertak + vägg. Hoppas hoppas vi lyckas lika bra 😊 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser