Koskar 1 Postad igår kl 19:15 Är det möjligt att kapa och skarva en sådan här tryckslang till power trim? Har fått en skada på slangen och verkar vara väldigt svårt att komma åt att byta slangen.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jorgen01 475 Postad igår kl 20:51 Ring närmsta hydraulservicetekniker. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eld- 549 Postad 5 timmar sedan Jag vet inte hur din motorinstallation ser ut men du behöver bara kunna trä in och ut slangen. Du kommer åt slangens andra ända från utsidan genom att skruva loss fördelningsblocket på undersidan av skölden. Den sitter (antagligen) under en stor offeranod. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Koskar 1 Postad 5 timmar sedan 22 minuter sedan skrev Eld-: Jag vet inte hur din motorinstallation ser ut men du behöver bara kunna trä in och ut slangen. Du kommer åt slangens andra ända från utsidan genom att skruva loss fördelningsblocket på undersidan av skölden. Den sitter (antagligen) under en stor offeranod. Okej spännande det skall jag kolla, det är ett DP-SM + TSK SX-MACET. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser