excel319 508 Postad fredag kl 09:21 Det skulle vara roligt att få reda på hur många av medlemmarna här som är ute i sådant väder att brytande sjö som riskerar att fylla sittbrunnen är ett reellt hot. Jag tillhör inte den gruppen. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
-PLM- 89 Postad fredag kl 14:20 4 timmar sedan skrev excel319: Det skulle vara roligt att få reda på hur många av medlemmarna här som är ute i sådant väder att brytande sjö som riskerar att fylla sittbrunnen är ett reellt hot. Jag tillhör inte den gruppen. Tror flertalet motorbåtar skulle ha utmaning också så fall? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stan 66 Postad fredag kl 21:47 2025-01-26 vid 00:29 skrev excel319: En fördel är att man behöver inte gå till parken för att mata änderna. Bilden från excel 319 säger ju allt. Gillar man att änder och eventuellt saltvattenskrokodiler med lätthet klättrar ombord i aktern, då är ju svaret givet. Jag gillar att kunna sitta ner, rakt bakom ratten. Det är enbart ett fåtal båtar med helt öppen akter som ger den möjligheten. Men många gillar att sitta snett också. Kul med olika. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser