Hybro 1 161 Postad lördag kl 17:05 Livet som pensionär sen dryga 62, strax 70 år fyllda. Man hoppas att det blir några säsonger till på sjön. Ja, jag längtar... Köpte min Cumulus 2007. Legat ute på Vänern typ 70 nätter varje säsong. Knöte fast mig eller ankrat på åtminstonde 145 platser. Ja, givetvis fler återkommande. 4 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 491 Postad lördag kl 18:14 Nästan fyra månader kvar för oss. Det skulle gå att hoppa i tidigare, men vårrustning i mars känns lite kyligt. Det är inte alltid april är så skönt heller, men chansen ökar en hel del. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 491 Postad lördag kl 18:19 3 x 3 månader kvar till sjösättning. Av någon anledning blev det tre liknande inlägg från dig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 161 Postad lördag kl 18:26 Vete tusan varför. Moderator får jobba. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dava 288 Postad igår kl 12:23 Tog aldrig upp förra året .. Men ser redan att båten behöver en rejäl dos omsorg för att få sin glans åter.. mer grön än vit just nu 😕 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser