Zaphir 56 Postad onsdag kl 05:03 ska hjälpa en god vän att sparka igång tre strömbildare kasko de icer. en av dom läcker olja så nu undrar vi vilken olja det ska vara i dom och mängd? har googlat runt men bara hittat manual och kan inte se några uppgifter om det i den. mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 206 Postad onsdag kl 14:01 8 timmar sedan skrev Zaphir: ska hjälpa en god vän att sparka igång tre strömbildare kasko de icer. en av dom läcker olja så nu undrar vi vilken olja det ska vara i dom och mängd? har googlat runt men bara hittat manual och kan inte se några uppgifter om det i den. mvh Om den läcker olja behöver den ju lagas så den inte läcker olja, vilket borde vara ett större ingrepp än att fylla på olja om det ens är möjligt? Kanske läge för en ny? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zaphir 56 Postad onsdag kl 14:47 42 minuter sedan skrev Peter_K: Om den läcker olja behöver den ju lagas så den inte läcker olja, vilket borde vara ett större ingrepp än att fylla på olja om det ens är möjligt? Kanske läge för en ny? vet inte jag förstår att man behöver byta tätning/ar men kan inte tänka mig att det är så svårt om man är van att skruva. det återstår att se när jag tittar på dom. har inte haft tillfälle än men åker ner i helgen. han är inte så teknisk så jag får ta en titt själv först. är kanske bara nåt lock som läcker. men jag anar att det kan bli svårt eftersom manualen inte täcker oljebyte. inte ens youtube tycks ha ngt att visa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skoter 50 Postad onsdag kl 18:48 Bejo i Södertälje reparerar Kasco deicers så du kan ju höra med dom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zaphir 56 Postad onsdag kl 18:59 11 minuter sedan skrev Skoter: Bejo i Södertälje reparerar Kasco deicers så du kan ju höra med dom. tackar så mkt ringer dit i morgon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser