patrikflink 795 Postad tisdag kl 16:43 22 timmar sedan skrev Sebbe78: Inkl moms 😊 Är det överlägset bästa priset jag kommit över i kombination med storleken på skivorna. Fraktkostnad vet jag inte, eftersom jag ska hämta skivorna på plats. Men troligtvis är det löjligt dyrt med tanke på storleken. Fick precis svar: Tjenare Patrick, Tack för ditt mail, och kul att du blev tipsad om oss. Skummad PVC i 3 mm-tjocklek har vi på lager i Kungsbacka, och i storlekarna 2440x1220 mm, 3050x1560 mm och 3050x2050 mm. Vi kan skicka till dig, det är inga bekymmer. Men, frakten för två skivor kommer vida överstiga priset av dem. 3050x2050 kostar 890 kr/st (ex moms). Nu vet jag inte riktigt var i landet du finns, men räknar jag på frakten från Kungsbacka till mig i Linköping så landar den på nästan 2000 kr (ex moms). Om du inte behöver hela längden 3,05 skulle mitt förslag vara att vi sågar ner plattorna till en mindre storlek. Vi har en fast kapkostnad om 300 kr, men det kanske kan hjälpa till att få ner frakten. Jag testade att ändra storleken på en försändelse till 1x1 meter och 15 cm i tjocklek. Då blev fraktkostnaden knappt en femhundring (fortfarande ex moms). Med vänliga hälsningar, Chrille Hedberg chrille.hedberg@plastshop.se +46-13-328 9430 +46-13-328 9400 info@plastshop.se https://plastshop.se 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Loope 2 Postad 15 timmar sedan Det finns Mahogny, Ek och Teakplywood som är 1.5 mm tjock. Den består av tre lager 0.5 mm. Tillverkas i Holland. Jag är säker på att Calexico kan skaffa fram detta även om de inte har det på lager. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser