Frejdis 2 Postad 7 Oktober Undrar om någon kan tänkas ha rörliga kopplingar över eller till salu? saknar 6-8 st till båtställningen. Rör 1 1/2 tum (38 mm) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 151 Postad 7 Oktober Går att lösa med en ca 20 cm rörstump (Burton) och två fasta kopplingar. OT Det verkar som om folk håller i rörliga kopplingar. Byggde Burton under två år, tills jag rasade ned 7 meter i en fabrik. Gick förvånansvärt bra. En komprimerad disk. Blev bra efter några år med typ återkommande ryggskott. BT Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
micke_102 57 Postad 8 Oktober 2024-10-07 vid 16:45 skrev Frejdis: Undrar om någon kan tänkas ha rörliga kopplingar över eller till salu? saknar 6-8 st till båtställningen. Rör 1 1/2 tum (38 mm) Jag har 5 st du kan få, tror att det är 38 mm. Finns för avhämtning i centrala Stockholm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Frejdis 2 Postad 10 Oktober Mycket tacksam för detta vänliga erbjudande. Hur kommer jag i kontakt med Dig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
micke_102 57 Postad 11 Oktober 5 timmar sedan skrev Frejdis: Mycket tacksam för detta vänliga erbjudande. Hur kommer jag i kontakt med Dig? Har skickat meddelande till dej Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser