CaptainKongo 78 Postad 16 September En av mina sittbrunnstrallar i teak gick sönder i somras och behöver repareras alternativt nytillverkas. Finns det något bra företag i Sthlms-området, gärna norr om Sthlm, som ni kan rekommendera? De jag hört av mig till svarar inte... Trallen är halvmåneformad med "rutnät" i mitten. Se bifogad bild vad jag menar med "rutnät". Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lintott 1 862 Postad 16 September 3 timmar sedan skrev CaptainKongo: En av mina sittbrunnstrallar i teak gick sönder i somras och behöver repareras alternativt nytillverkas. Finns det något bra företag i Sthlms-området, gärna norr om Sthlm, som ni kan rekommendera? De jag hört av mig till svarar inte... Trallen är halvmåneformad med "rutnät" i mitten. Se bifogad bild vad jag menar med "rutnät". Lite idéer: Björnhammarsvarvet gör mycket skadereparationer borde kunna nytillverka en teakdurk. Plastskador & Montage i Svinninge - samma som ovan Nya Servicevarvet (ligger i Rosättra men är ett eget företag) samma som ovan Rosättra båtvarv mest nybyggnation men även skadereparationer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ruskpricken 214 Postad 16 September Varför inte fråga en snickeriverkstad? Möbelsnickare? De har fräsmaskiner för sånt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser