ernstberit 0 Postad 10 Augusti Tjena. Jag har köpt mig en båt och skulle vilja ha lite info om den som byggår idéer modell mm. Så har du byggt den eller känner den som byggt den eller har du ägt den eller har annan info så får du gärna höra av dig här el på sms. Tack https://www.facebook.com/groups/426991600656900/permalink/8255114984511150/?app=fbl Mvh Martin Persson Pålsboda 0707699911 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 187 Postad 10 Augusti Din länk går till en sluten köp- och säljgrupp. Tror det är bättre du lägger in en bild här i forumet om du vill få svar. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ernstberit 0 Postad 10 Augusti 2 timmar sedan skrev Peter_K: Din länk går till en sluten köp- och säljgrupp. Tror det är bättre du lägger in en bild här i forumet om du vill få svar. Ok. Men jag vet inte hur man lägger iioop en bild här det fanns inget alternativ för det nör jag skrev inlägget Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
IngemarE 3 600 Postad 11 Augusti 8 timmar sedan skrev ernstberit: Ok. Men jag vet inte hur man lägger iioop en bild här det fanns inget alternativ för det nör jag skrev inlägget Titta under rutan du skriver i så står det: "Drag filer hit för att bifoga eller välj filer....". Du kan också kopiera och direkt klistra in bilden direkt i textrutan. Använd helst standardformat såsom t ex JPEG, .jpg så kan alla plattformar se bilden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 187 Postad 11 Augusti 10 timmar sedan skrev ernstberit: Ok. Men jag vet inte hur man lägger iioop en bild här det fanns inget alternativ för det nör jag skrev inlägget Om du använder mobiltelefonen kan du välja bilder ur ditt fotoalbum på mobilen här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ernstberit 0 Postad 11 Augusti (redigerade) Redigerad 11 Augusti av ernstberit Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser