Gå till innehåll
torsdag 28 november 2024
paulode

Brenderup, Fogelsta, Easyline - samma trailer?

Rekommendera Poster

Postad (redigerade)

Hej.

Jag behöver en ny trailer till min Kimple 440 Adventure. Jag har kikat runt på nätet och hittar en Fogelsta trailer som skulle passa mina behov hittar även en Brenderup med exakt samma specar som ser exakt lika dan ut på bilderna. Priset på de båda är ungefär det samma. Hittar dessutom en variant som heter Easyline som är betydligt billigare. Vad jag kan se utifrån bilderna är det bara färgen på stänkskärmarna som skiljer Easyline från de båda övriga men priset är betydligt lägre.

Är det samma trailer som säljs under olika namn och vad är det som skiljer dem åt?

Jag har förstått att Brenderup, Fogelsta samt Easyline ingår i Brenderupgroup och de skriver att Easyline är ”pålitliga släpvagnar för konsumenter med grundläggande transportbehov”

och att Brenderup och Fogelsta är ” pålitliga och lättanvända släpvagnar för semiprofessionella och professionella användare”.

Åter, är det någon här inne på forumet som vet vad som skiljer Easyline från Brenderup och Fogelsta? Som sagt, specarna är samma liksom bilderna på nätet.

Redigerad av paulode

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Postad (redigerade)

Brenderup och Fogelsta är exakt samma, vet inte hur det med Easyline.

Redigerad av Jalw

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

När jag kikade på trailer sist var det på en modell enklare stödhjul på Easyline. Vagga på Fogelstan mot enkelt på Easyline. Det är säkert olika beroende på modell, men skillnader finnas det nog. Däremot lär Easyline duga för många.

På släpkärror känns Easyline rätt mycket smäckigare än min Fogelsta. Ett tips är att vänta in höstreorna, det brukar dels gå att hitta lägre priser, men ibland också få lite extra rabatt på föregående årsmodell eller dyl.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...