Superreinhold 0 Postad 18 Juli , 2024 Mercruiser 5,7 97a sjövattenkyld med bytta limpor,knä,impeller mm för 3 år sedan kyler dåligt med spolmuff! Vänstra knä kyler ok men ej högra! Byta impeller igen eller kan det vara cirkulationspumpen? Har även startproblem och tomgångsproblem! Mercab 2portare ultraljudstvättad och reparationssatsbytt för 3 år sedan! När jag lyckats vara ute och köra en stund så dör den gärna vid tilläggning! Microbrytaren? Har en del undringar..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jorgen01 473 Postad 18 Juli , 2024 Inte samma sak med spolmuff som med motorn i sjön. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Superreinhold 0 Postad 19 Juli , 2024 Nej det vet jag! Tänkte bara om det fanns några kloka idéer! Jag ska montera ner vattenpumpen idag iaf! Den är orginal från 97 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 552 Postad 19 Juli , 2024 Har du kollat i termostathuset om det är igensatt av rost Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Superreinhold 0 Postad 20 Juli , 2024 (redigerade) Ja! Plockade ner, rengjorde , snyggade till och kokade termostaten så den öppnade vid 85 grader Redigerad 20 Juli , 2024 av Superreinhold Felstavat Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser