Perlan4 0 Postad 18 Juli , 2024 Har ett märkligt fel med ett DPH-drev (EVC) som i runt 20kn fart plötsligt omotiverat trimmar upp så pass att det blir en vattenkaskad bak. När jag sedan trimmar tillbaka drevet till ursprungsposition så fungerar det klanderfritt. Detta händer endast 1 gång per säsong. jag har dubbla manöverplatser. någon som har tips på vad felet kan vara, eller känner igen sig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stelben 18 Postad 18 Juli , 2024 6 minuter sedan skrev Perlan4: Har ett märkligt fel med ett DPH-drev (EVC) som i runt 20kn fart plötsligt omotiverat trimmar upp så pass att det blir en vattenkaskad bak. När jag sedan trimmar tillbaka drevet till ursprungsposition så fungerar det klanderfritt. Detta händer endast 1 gång per säsong. jag har dubbla manöverplatser. någon som har tips på vad felet kan vara, eller känner igen sig? Jag hade kontaktat någon som kan utföra en exorcist. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser