battlasse 0 Postad 16 Juli (redigerade) Hej och tack för insläpp i gemenskapen! Givetvis rev jag på båten sönder det beslag som används för att fästa kapellbågen och trodde det skulle vara lätt att återställa. Beslaget känns bekant för många men varken jag eller någon annan har lyckats med att namnge eller hitta en motsvarande ersättare. Kan mycket väl vara en förlegad produkt och att jag helt enkelt får byta ut fästena mot mer moderna tillsammans med delarna i bågen. Testar här som en sista utväg. Snusdosa för skalareferens. Redigerad 16 Juli av battlasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 715 Postad 16 Juli 1 timme sedan skrev battlasse: Beslaget känns bekant för många men varken jag eller någon annan har lyckats med att namnge eller hitta en motsvarande ersättare. Är väl snarlikt detta https://www.ostersjokompaniet.se/beslag-ror/bagar-beslag/kapellbeslag-rostfritt/sidofaste-6 Hur som så kan Du kolla med Östersjökompaniet. Det är nog inte många som har bättre sortiment gällande produkter till kapellbågar än de. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser