Klint53 0 Postad 1 Juli , 2024 Hej. Jag har en Suzuki DF 30A ,årsm. 2016. Problemet är att när jag kör på minhastighet, när jag trollar, så efter några minuter "burrar" det några sekunder och templampan lyser, sedan stannar den. Kan starta igen efter en minut, sedan händer det igen efter några minuter. Inga problem när jag kör i högre hastighet. Lättstartad, nya stift o olja. Tacksam för svar............ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 833 Postad 1 Juli , 2024 1 timme sedan skrev Klint53: Hej. Jag har en Suzuki DF 30A ,årsm. 2016. Problemet är att när jag kör på minhastighet, när jag trollar, så efter några minuter "burrar" det några sekunder och templampan lyser, sedan stannar den. Kan starta igen efter en minut, sedan händer det igen efter några minuter. Inga problem när jag kör i högre hastighet. Lättstartad, nya stift o olja. Tacksam för svar............ Hej! Motorn skall klara av att gå på låga varv utan att bli överhettad. Du måsta kontrollera att det är fullt flöde i kylkanalerna, man börjar med att kolla intaget, sedan impellern, termostaten och så vidare. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser