Marerik69 0 Postad 8 Juni Hej. Min Wallasvärmare startar och går i ca 15 min....stängs av (efterkylning)....kommer upp texen: ( Fel....ingen 10 ga). Nån som vet vad det betyder? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 970 Postad 8 Juni 3 timmar sedan skrev Marerik69: Hej. Min Wallasvärmare startar och går i ca 15 min....stängs av (efterkylning)....kommer upp texen: ( Fel....ingen 10 ga). Nån som vet vad det betyder? Wallas har faktiskt gjort flera olika modeller genom åren så du ska nog berätta vilken du har. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Makro 1 209 Postad 8 Juni Här hittar du manualer till Wallas och med lite tur så finns information om felkoderna där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marerik69 0 Postad 8 Juni Wallasvärmaren 30 D. Har manualen men 10 g står det inget om i den. Vet att fler har frågat här om just vad 10 ga betyder. Vad jag vet är det ingen som kunnat svara på det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ronnienr10 107 Postad 8 Juni Det som jag har sett ang den felkoden, kan det vara ett defekt glödstift.har sett detta svar på Norska forum,har inte själv dieselvärmare så ta det som en punkt att mäta och felsöka.Ronnie Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marerik69 0 Postad 8 Juni tack...äntligen nån som har nåt🙏 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marerik69 0 Postad 8 Juni Idag började det faktiskt lukta bränt från värmaren också...aldrig hänt tidigare....bara stannat efter 10 min😵💫😳...ideer? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser