MickeKindberg 0 Postad 4 Juni , 2024 Hej. Har en mercury optimax som startar lite när den vill. Kan starta hur bra som helst 4-5 gånger och sen händer inget på 20 försök. När jag startar upp får jag det sedvanliga pipet och jag tror att kanske bränslepumpen går igång. Sen händer inget mer om den inte startar och går osm en klocka. Efter lite efterforskning här tänkte jag att det kan vara neutralbrytaren i/från reglaget som spökar. Nån som vet hur jag kan koppla förbi det? Med vänlig hälsning Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
farn 41 Postad 5 Juni , 2024 Min sedvanliga käpphäst, och som kan vara högst relevant i just detta fall: kollat att alla kablar är hela, har god kontakt och är ordentligt åtdragna? Ffa batteri till startmotor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MickeKindberg 0 Postad 5 Juni , 2024 8 timmar sedan skrev farn: Min sedvanliga käpphäst, och som kan vara högst relevant i just detta fall: kollat att alla kablar är hela, har god kontakt och är ordentligt åtdragna? Ffa batteri till startmotor. Vad jag kan se, men inte mätt faktiskt. Det får bli morgondagens uppgift. Stort tack. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser