Browning 1 Postad 3 Juni , 2024 (redigerade) Vilka gästhamnar norr om Stockholm har både god kommunikation till Staden och en direkt möjlighet att segla mot Ålands hav? Redigerad 3 Juni , 2024 av Browning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
-PLM- 86 Postad 3 Juni , 2024 (redigerade) Furusund, Lidö, Fejan och Grisslehamn yttre hamn är nog mest lämpade rena gästhamnar. Redigerad 3 Juni , 2024 av -PLM- Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Browning 1 Postad 3 Juni , 2024 Har de goda kommunikationsmöjligheten till Stockholm? Med SL menar jag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rejas 238 Postad 3 Juni , 2024 (redigerade) 2 hours ago, Browning said: Har de goda kommunikationsmöjligheten till Stockholm? Med SL menar jag? Med SL begränsar. Lidö och Fejan är på öar men Grisslehamn och Furusund är bra tips. Även Gräddö och Öregrund kan vara något att titta på. Vad menas med bra Kommunikationer, byta besättning en gång, enstaka resa eller pendla många gånger? Redigerad 3 Juni , 2024 av rejas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Browning 1 Postad 3 Juni , 2024 14 minutes ago, rejas said: Vad menas med bra Kommunikationer,(...) eller pendla många gånger? Yes, pendla till kontoret mellan arbetsveckan. Så Öregrund är lite fjärr med 3 timmar en väg, men de anna tips är super, tack! På andra sida, kanske kommer vi enkelt till Vaxholm, det ser ut som en bra kompromis. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Browning 1 Postad 24 Juni , 2024 Det har blivit Bosö Marina på Lidingö. Jag kan rekomendera. Mellan tiden har vi seglat fjärre norrut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser