JanFTe 0 Postad 30 Maj Hej! Någon som vet hur man monterar insprutningspumpen på en Farymann diesel? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
No_jah 437 Postad 30 Maj Jag har inte svar på din fråga, men gissningsvis finns det mer än en modell av diselmotor från Faryman? Isåfall är det nog bra att du anger vilken modell det är du tänker montera insprutningspumpen på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanFTe 0 Postad 30 Maj Så sant! Det är en typ A, LA med horisontell cylinder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trewq 591 Postad 30 Maj 8 timmar sedan skrev JanFTe: Hej! Någon som vet hur man monterar insprutningspumpen på en Farymann diesel? Om du googlar på Farymann repair manual så får du ett antal träffar. För en hel del år sen laddade jag hem en och skrev ut för säkerhets skull, det blev runt 70 sidor. Idag lyckas jag inte komma åt den på nätet men jag har sparat den i datorn. PDF:en är på 4 MB och den kanske jag kan skicka över på nåt vis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
No_jah 437 Postad 30 Maj 13 minuter sedan skrev trewq: Om du googlar på Farymann repair manual så får du ett antal träffar. För en hel del år sen laddade jag hem en och skrev ut för säkerhets skull, det blev runt 70 sidor. Idag lyckas jag inte komma åt den på nätet men jag har sparat den i datorn. PDF:en är på 4 MB och den kanske jag kan skicka över på nåt vis Du kan ladda upp filen tex. här: https://delafil.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JanFTe 0 Postad 30 Maj Hej! Det vore toppen! 4 MB skall inte vara något problem att bifoga i ett vanligt mail. Annars kan du använda "Delafil.se". Min mailadress är info@programhanterarn.com. mvh Janne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser