JGundersen 0 Postad 27 Maj Hej, Vad skiljer egentligen trimpumpar (av typen elmotor monterad ovanpå reservoar) för olika fabrikat av inombordare åt? Är det tryck/flöde eller bara slangkopplingar? Den stora frågan - om slangkopplingarna mellan en tillverkares trimpump hade passat på en annan tillverkares slangkopplingar, hade det då gått att byta rakt av? Vänliga hälsningar, Jasper Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 539 Postad 28 Maj Pumparna har olika kapacitet. Sätter man till exempel en pump från Mercruiser på en 290-sköld, kommer drevet att tiltas upp väldigt snabbt, men pumpen orkar inte trimma ut drevet under gång. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JGundersen 0 Postad 28 Maj Ah, ok. Gäller det omvända då också, att ett VP på Mercruiserdrev tiltas långsamt men orkar trimma under gång? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser