Forsberg_se 6 Postad 27 Maj Nån som har ett foto? Gärna med mått. Det följde inte med någon när jag köpte båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ruttger 0 Postad 30 Maj Jag ska se om jag kan komma ihåg att ta bilder o mått till helgen. Köpte båten i år, så är förhållandevis obekant med den. Hittade dock en järnstång som man gängar på i aktern, tolkade den som en nödrorkult Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Forsberg_se 6 Postad 3 Juni Nja, hur värmer man ärtsoppan utan den?😄 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ruttger 0 Postad 4 Juni Här följer foton. Hoppas de hjälper. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ruttger 0 Postad 4 Juni Hade inget skjutmått 🙄 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Forsberg_se 6 Postad 10 Juni Tack! Teleflexen på gammelbåten gick av och hade jag inte kört på halvfart hade nog badgästerna fått besök på stranden. Den teleflexen var 3 år yngre än den här så blir bra med en rorkult, för sinnesro. Förvisso ingen större risk för strandhugg med snipan men det är inte kul att köra hem med nödriggad rorkult. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser