Johan77 0 Postad 25 Maj Hej, Jag har lite läckage i en rut-list på Sunwind20 som tydligen inte läcker i 'huvudlisten' (har sikaflexat noggrant både mot rutan och mot skrovet), utan det måste helt enkelt läcka in bakom spränglisten.. Allt är förmodligen original från 76, så vågar inte ta bort någon list (är inte mogen för den nivån på projekt).. Är det någon som provat sprickförseglingsmedlet Lefant Crack Sealer för denna typ av läckage? Och framförallt, är medlet kompatibelt med sika (i det fall jag till slut tvingas lägga sika över spränglisten)..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 967 Postad 25 Maj 2 timmar sedan skrev Johan77: Hej, Jag har lite läckage i en rut-list på Sunwind20 som tydligen inte läcker i 'huvudlisten' (har sikaflexat noggrant både mot rutan och mot skrovet), utan det måste helt enkelt läcka in bakom spränglisten.. Allt är förmodligen original från 76, så vågar inte ta bort någon list (är inte mogen för den nivån på projekt).. Är det någon som provat sprickförseglingsmedlet Lefant Crack Sealer för denna typ av läckage? Och framförallt, är medlet kompatibelt med sika (i det fall jag till slut tvingas lägga sika över spränglisten)..? Bakom spränglisten finns inget "hål", den ligger i en ränna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Johan77 0 Postad 25 Maj (redigerade) 1 timme sedan skrev Rascal: Bakom spränglisten finns inget "hål", den ligger i en ränna. Precis.. Det måste helt enkelt vara någon spricka som uppstått i rännan.. Redigerad 25 Maj av Johan77 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser