5756 1 Postad 23 Maj , 2024 hej, jag la just in en annons, och när den publicerades så är objektets kondition - NY jag har försökt att redigera min annons, men hittar inte var jag sätter begagnad? /jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Rascal 973 Postad 23 Maj , 2024 6 timmar sedan skrev 5756: hej, jag la just in en annons, och när den publicerades så är objektets kondition - NY jag har försökt att redigera min annons, men hittar inte var jag sätter begagnad? /jonas Är det objektet eller annonsen som beskrivs som NY? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 No_jah 437 Postad 23 Maj , 2024 25 minuter sedan skrev Rascal: Är det objektet eller annonsen som beskrivs som NY? 5756 skriver ju att när "annonsen publicerades så är objektets kondition - NY" Jag antar att det är denna det handlar om. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 5756 1 Postad 25 Maj , 2024 stämmer, hittar inte var jag sätter begangnad /jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hej,
jag la just in en annons, och när den publicerades så är objektets kondition - NY
jag har försökt att redigera min annons, men hittar inte var jag sätter begagnad?
/jonas
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser