Gäst olof jacobson Postad 14 Augusti , 2005 är det någon som vet vem som har delar till en BMC disel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Henrik Karle Postad 14 Augusti , 2005 Vad är det för BMC? Jag har en BMC SeaLord 6 cyl med sprucket block. Motorn renoverades 2003 och gick ca 200h innan haveri i våras. Allt är OK bortsett från blocket. MVH Henrik K Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Millfors 0 Postad 19 April , 2006 Hej Jag har en BMC Sealord som skulle vilja ha en ny avgaslimpa. Har du kvar din Sealord? /Ludvig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mooser 0 Postad 15 Maj , 2006 I know a man that can send you oil filter, and other stuff for your bmc. Send me an email and i send thru to him.It cost about 140 sek Aslo this place can get you things, but they think that your BMC is an Leyland Marshall. I orderd this for my BMC-Commodeore-69, (Olje filter Vapormatic VPD5001 BMC Commodore P9493)You have the varpormatic number to search on Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
parat 0 Postad 20 Februari , 2008 de undrar jag med har en commander.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser