Bojesper 5 Postad 2 Maj Hej! Är det någon kunnig på forumet angående om det verkligen skall finns en offeranod till oljekylaren på Ad31b? Har kollat överallt men hittar ingen fyrkantsbult i mässing utan bara övermålade, mindre, 6 kants bultar. Vänlig hälsning Okunnig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
No_jah 437 Postad 2 Maj (redigerade) Här kan du se vlika komponenter som finns, jag tycker mig inte se någon offeranod på själva oljekylaren. https://marinepartseurope.com/en/dealer/other/category/marine diesel engines/product/ad31b?type=search Redigerad 2 Maj av No_jah Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1stPeregrine 112 Postad 2 Maj Sitter det ingen fyrkantsbult på gaveln har du ingen anod på värmeväxlare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1stPeregrine 112 Postad 2 Maj Så här ser det ut på en 41:a, på en 31:a skulle den se likadan ut om du har en. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bojesper 5 Postad 2 Maj 2 timmar sedan skrev No_jah: Här kan du se vlika komponenter som finns, jag tycker mig inte se någon offeranod på själva oljekylaren. https://marinepartseurope.com/en/dealer/other/category/marine diesel engines/product/ad31b?type=search Det stämmer väldigt bra. Undrar vilken sprängskiss jag kollat på där det sitter en offeranod. Men enligt din så mycket riktigt finns det ingen. Tusen tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bojesper 5 Postad 2 Maj 1 timme sedan skrev 1stPeregrine: Så här ser det ut på en 41:a, på en 31:a skulle den se likadan ut om du har en. Hej! Tack för svar. Jo jag har en offeranod på värmeväxlaren, men hittar ingen på oljekylaren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1stPeregrine 112 Postad 2 Maj 15 minuter sedan skrev Bojesper: Hej! Tack för svar. Jo jag har en offeranod på värmeväxlaren, men hittar ingen på oljekylaren. Sorry, missade att det gällde oljekylaren, det finns ett par olika sådana så ser du inget har du ingen . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bojesper 5 Postad 2 Maj 1 timme sedan skrev 1stPeregrine: Sorry, missade att det gällde oljekylaren, det finns ett par olika sådana så ser du inget har du ingen . Kanon. Tack ska du ha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser