pcardin 0 Postad 7 Mars , 2024 Tjena. Införskaffat en ny propeller till min suzuki df15. Demonterar den gamla, tryckbricka bak och framkant, mutter med bricka och låssprint. Prövar den nya propellern med bakre tryckbricka, verkar lira fint ihop, kan dock omöjligt få dit den främre för då finns inget kvar gänga i. Har nya proppen fast tryckbricka framkant? Eller behövs ej tryckbricka på denna modell? Eller behövs annan tryckbricka? Ska ta kontakt med åf såklart men alltid värt kolla här där öppettiderna är lite generösare 😉 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 976 Postad 8 Mars , 2024 9 timmar sedan skrev pcardin: Sitter propellern rättvänd? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pcardin 0 Postad 8 Mars , 2024 1 timme sedan skrev Rascal: Sitter propellern rättvänd? Den konade delen utåt satt den gamla med och alla anvisningar jag hittat visar den "kon"formade änden som utåt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 976 Postad 8 Mars , 2024 10 timmar sedan skrev pcardin: Den konade delen utåt satt den gamla med och alla anvisningar jag hittat visar den "kon"formade änden som utåt Lite svårt att se propellern på bilderna. Har du provat att vända den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jorgen01 473 Postad 9 Mars , 2024 (redigerade) Tag en bild på hela propellern. Redigerad 9 Mars , 2024 av Jorgen01 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser