Gå till innehåll
lördag 22 februari 2025
C-Star

Fel på mannen Hjälp

Rekommendera Poster

13.gif Någon som vet hur man reparerar en motor på en diskbrocksskadad man och som har gett sig 17 på att sälja nuvarande jättefina stålbåt mot ett nytt _vrak_!!!Rädda mig!!! 9.gif

// C-Star

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nåja.....då får jag lämna in honom på sämre begagnat......kanske tom skroten!4.gif

// C-star

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst xander

Hej Skotten! skall ni sälja den fina, vad hade ni tänkt istället? Mvh Xander.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst xander

Jag träffade Wille i söndags och han sa att han hade besökt dej och din båt dagen innan. Han sade att den var jätte fin. Mvh Xander.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst xander

Vi var mest uppåt, jag försökte att ringa dej några gånger men din telefon var aldrig på.  Är du på kusten nu till helgen så kanske jag kommer förbi. Sticker imorgon.  Mvh Xander.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

C! Låt han hållas :-) han inser nog sin smärtgräns så småningom.. jag tycker iallafall att ni ska ha kvar eran stålis. väldigt fin :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skotten har inte så mycket o säga till om den saken misstänker jag....så båten får han nog dras med ett tag till...kanske hinner han ut med den nån gång mellan städningarna hemma oxå...flinar....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Någon som vet hur man reparerar en motor på en diskbrocksskadad man och som har gett sig 17 på att sälja nuvarande jättefina stålbåt mot ett nytt _vrak_!!!Rädda mig!!! // C-Star VAAAAA!!!!!   det gåt inte å laga...// Dan Nåja.....då får jag lämna in honom på sämre begagnat......kanske tom skroten! // C-star Hej Skotten! skall ni sälja den fina, vad hade ni tänkt istället? Mvh Xander. Hejs! Har varit oc kikat på en större,,,,  med massa jobb ...  vi får se hur det blir men jag har fått massa svar på annnonsen. // Dan Jag träffade Wille i söndags och han sa att han hade besökt dej och din båt dagen innan. Han sade att den var jätte fin. Mvh Xander. Trevligt...   det va synd att vi va bortbjudna till invigning av grannens nya scand 32 just den kvällen som prajm time dök upp,,,,,,   sällan man ser en båt med den orningen Wille har på sin båt.......   Var va ni i juli ?????  jag vred nacken ur led så fort jag såg en blå båt,,,,  Träffade Gädda i smögen och kollade på deras fiskebåt..   den gick inte av för hackor,,,, // Dan Vi var mest uppåt, jag försökte att ringa dej några gånger men din telefon var aldrig på.  Är du på kusten nu till helgen så kanske jag kommer förbi. Sticker imorgon.  Mvh Xander. Om ryggen pallar jaghar fått ett åter fall på mitt diskbråk,,,mm  det ska nog gå att pina sig i bilen några mil... // Dan Se till så att Du inte passerar någon skrot under resans gång. (med tanke på inlägg nr.3 i denna tråd) C! Låt han hållas  han inser nog sin smärtgräns så småningom.. jag tycker iallafall att ni ska ha kvar eran stålis. väldigt fin  Skotten har inte så mycket o säga till om den saken misstänker jag....så båten får han nog dras med ett tag till...kanske hinner han ut med den nån gång mellan städningarna hemma oxå...flinar....

Har ni sett att det finns en chat nu också, pöjkar...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den har ju funnits hur länge som helst ;-)

//Flitig chat besökare

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

sorry grabbar missuppfattade det hela. trodde det va ngn pellejöns som va grinig för att vi inte bara snacka båt...:-D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...