cathy 0 Postad 10 Augusti , 2005 Hej är det någon som vet var man får tag på nya gummilister till ruffönserna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peos 0 Postad 10 Augusti , 2005 Det är vanlig gummilist som du köper i lös längd ex.vis hos Hjertmans eller liknande.... Peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
conny76 0 Postad 10 Augusti , 2005 Kolla i sea sea katalogen eller på deras hemsida! beställ annars katalogen. Gratis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 210 Postad 11 Augusti , 2005 http://www.kuntze.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
strole 0 Postad 11 Augusti , 2005 Jag köpte nya glas och lister framtill på ruffen hos en glasmästare. Ska byta ut på sidorna nästa vår. Fram var det ett hälvete och få i ny lisst och ruta spänt som F. Men det blev jättebra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peos 0 Postad 11 Augusti , 2005 Tycker du att det var struligt att få dit? Jag bytte alla mina i våras med hjälp av mina grabbar 12 o 14år, lätt som en plätt, bara man gör rätt. Såpvatten o en bra stark elkabel, börja uppe och följ neråt med kabeln och pressa hörnen hårt i svängen....men allt är ju lätt när man gjort det vid ett flertal tillfällen. Peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser