Hobbenorden 0 Postad 3 Oktober , 2023 Hej har kommit över en båt utan ”id bricka” undrar om någon här vet vilket märke och modell det är på denna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jorgen01 473 Postad 4 Oktober , 2023 En bild ovanifrån hade inte varit så tokigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
No_jah 437 Postad 4 Oktober , 2023 Ett tips när det gäller att ladda upp bild är att ladda upp själva bilden istället för att först ta en skärmdump på hela telefonskärmen och sen ladda upp skärmdumpen. Förövrigt är det svårt att avgöra vad det är för båt utan att som redan nämnts se insidan av båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hobbenorden 0 Postad 4 Oktober , 2023 (redigerade) Här är några bilder på insidan den är hemma byggd av tidigare ägare juste kan tillägga att den är 5,5 meter lång 2,2 meter bred kanske hjälper Redigerad 4 Oktober , 2023 av Hobbenorden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
No_jah 437 Postad 4 Oktober , 2023 (redigerade) Jag undrar om inte den båten har haft någon form av överbyggnad från början. Redigerad 4 Oktober , 2023 av No_jah Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hobbenorden 0 Postad 4 Oktober , 2023 30 minuter sedan skrev No_jah: Jag undrar om inte den båten har haft någon form av överbyggnad från början. Jo det tror jag oxå sitter kvar lite isolerings rester men även lite tyg klädsel så misstänker att det har vart någon typ av kabin eller hardtop en gång i tiden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tristan_301 50 Postad 4 Oktober , 2023 Jag tror det är en gammal Monark Camping, skrovsidorna påminner väldigt mycket om den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hobbenorden 0 Postad 4 Oktober , 2023 31 minuter sedan skrev Tristan_301: Jag tror det är en gammal Monark Camping, skrovsidorna påminner väldigt mycket om den. Ja de håller jag med om såg en cresent avant 53 camping såg oxå väldigt lik ut på utsidan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
No_jah 437 Postad 4 Oktober , 2023 (redigerade) 1 timme sedan skrev Tristan_301: Jag tror det är en gammal Monark Camping, skrovsidorna påminner väldigt mycket om den. Ja, så skulle det kunna vara. Det finns ju tom. ett album här på Maringuiden: https://www.maringuiden.se/u/swefubar/;action=fotoalbum&id=5610 Redigerad 4 Oktober , 2023 av No_jah Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser