Ornvik63 0 Postad 8 September , 2023 Hej. Har ett Garmin 72sv med GT52HW-TM GIVARE. Problemet är att den tappar botten läget när jag kör fortare än 8 knop, hade mycket snäckor som jag skrapat bort på givaren, tror inte att det hade någon betydelse. Har kollat inkommande stöpslar, samt sprayat med elspray. Har alltid sedan 8 år fungerat felfritt. Kan något på detta eminenta forum hjälpa mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Hybro 1 157 Postad 10 September , 2023 Ring Garmin Support, så lär Du få svar. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Micore550 4 Postad 11 September , 2023 Det kan ha att göra med vinkeln på din akterspegelgivare. Jag hade samma problem. Ändrade min sen var det bra. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Ornvik63 0 Postad 11 September , 2023 13 timmar sedan skrev Hybro: Ring Garmin Support, så lär Du få svar. Tack ,ska göra så. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Ornvik63 0 Postad 11 September , 2023 13 timmar sedan skrev Hybro: Ring Garmin Support, så lär Du få svar. Tack ,ska göra så. 2 timmar sedan skrev Micore550: Det kan ha att göra med vinkeln på din akterspegelgivare. Jag hade samma problem. Ändrade min sen var det bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hej.
Har ett Garmin 72sv med GT52HW-TM GIVARE.
Problemet är att den tappar botten läget när jag
kör fortare än 8 knop, hade mycket snäckor som
jag skrapat bort på givaren, tror inte att det hade någon
betydelse. Har kollat inkommande stöpslar, samt sprayat
med elspray. Har alltid sedan 8 år fungerat felfritt.
Kan något på detta eminenta forum hjälpa mig.
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser