Ancan-af-Argos 47 Postad 30 Augusti , 2023 Har funderingar på att förlänga badbryggan på vår Bavaria 33 Sport -07 men efter en hel del letande och mailande till olika firmor så hittar jag inget som faller mig i smaken. Bavaria själva har inte någon orginal till en så gammal båt... Kanske någon här på forumet som har förlängt på sin Bavaria? Eller någon som har tips var jag skulle kunna vända mig? Skickar med en bild på ett alternativ som verkar okey.Badbrygga.jfif Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
joelfrodin 86 Postad 30 Augusti , 2023 Beror lite på vart du befinner dig i landet? Christers båtreparationer gör fina jobb i Värmland med omnejd. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ancan-af-Argos 47 Postad 30 Augusti , 2023 1 minut sedan skrev joelfrodin: Beror lite på vart du befinner dig i landet? Christers båtreparationer gör fina jobb i Värmland med omnejd. Har båten ligger i Öregrund. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wergis 146 Postad 30 Augusti , 2023 Jag skulle vilja ha något liknande till min Saga 310 men det är nog ett ganska digert jobb att göra det själv? Vi förlängde badbryggan på vår Flipper 850 med 20 cm och det blev riktigt nice. (Oljad Cumaro). Det var ju en rörkonstruktion så det var lättare givetvis. Vill gärna se om du fullföljer projektet. / Mats W 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser