Four 0 Postad 28 Augusti , 2023 Hej, En fundering när det börjar närma sig vinterkonservering. På knock sensorn kan jag öppna vilken som, av dom 2 skruvarna på bilden? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sanktanna 257 Postad 29 Augusti , 2023 Det kan du säkert göra. Av vilken anledning sitter det en adapter utanpå den ordinarie och att avtappningsproppen inte sitter direkt på den inre? Ingemar + Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Four 0 Postad 29 Augusti , 2023 2 timmar sedan skrev sanktanna: Det kan du säkert göra. Av vilken anledning sitter det en adapter utanpå den ordinarie och att avtappningsproppen inte sitter direkt på den inre? Ingemar + Jag vet inte varför det sitter en adapter på. Jag är relativt ny på båtar och volvo penta 5,7 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 837 Postad 30 Augusti , 2023 2023-08-29 vid 12:03 skrev Four: Jag vet inte varför det sitter en adapter på. Jag är relativt ny på båtar och volvo penta 5,7 Om man av någon anledning vill ha flera givare så skruvar man på en sådan, och som du ser så sitter det redan en rödmålad sådan innanför den vi nu skriver om. Du kan ju skruva bort den och och flytta blindpluggen till den innersta adaptern, eller om du hellre vill säga "förgreningen". 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser