surfamera 1 Postad 27 Augusti , 2023 Hej. Plasten över instrumenten behöver piffas men jag bet inte hur man plockar isär. Skruvmejaen och sprätta bort ringen eller lossa hela klabbet från baksidan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rejas 238 Postad 27 Augusti , 2023 Jag känner inte igen dina instrument men det brukar vara bakifrån man lossar dem. Sedan är det inte säker att det är lätt att få bort glasen. Men när du har ett instrument loss i din hand kanske det klarnar. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rejas 238 Postad 27 Augusti , 2023 Om du inte kommer åt bakifrån kan du lossa skrivarna på instrumentpanelen och vika den framåt. Var försiktig så du inte repar något i onödan. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
surfamera 1 Postad 28 Augusti , 2023 16 timmar sedan skrev rejas: Jag känner inte igen dina instrument men det brukar vara bakifrån man lossar dem. Sedan är det inte säker att det är lätt att få bort glasen. Men när du har ett instrument loss i din hand kanske det klarnar. Det är Quicksilverinstrument. Jag får skruva bort hela paketet och putsa när jag tagit upo båten i höst. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
No_jah 437 Postad 28 Augusti , 2023 Trim och Varvräknaren tycker jag ser ut precis som dom som används till Evinrude E-tec, där varvräknare även visar NO OIL, HOT, CHK ENG och LOW OIL? Så ett tips är att kolla med det eminenta forumet: https://www.etecownersgroup.com/categories 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser