wallechalle 0 Postad 21 Augusti , 2023 Hej. Vem monterar in båttoa. Det finns en idag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
IngemarE 3 593 Postad 21 Augusti , 2023 (redigerade) Båtägaren själv brukar göra det. (Skall den befintliga bytas ut eller skall du ha en till ? Vad är det för toa, båt och var ?) Redigerad 21 Augusti , 2023 av IngemarE Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wallechalle 0 Postad 22 Augusti , 2023 Nä. Då hade jag inte frågat, om jag skulle montera den själv. Nu verkar det som om slangarna behöver bytas, inte toan. Det är en flipper 909. I waxholm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SkeppOhoy 48 Postad 22 Augusti , 2023 Toaslangar är ju inte ett av dem roligaste jobben. Men om du bor i Vaxholm utanför Stockholm så skulle jag höra av mig till någon mindre firma då jag tror dem större helst duckar för dessa jobb alternativt tar för ”bra” betalt. På gott & ont. Bor själv i krokarna så det finns ju gott om alternativ. Kanske inte svar på din fråga men just med gammal dynga så vet jag faktiskt inte om alla vill göra det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrikflink 782 Postad 22 Augusti , 2023 Gjordes idag i min nya båt. Inge problem med lukt osv om man sköljer tank och slangar noggrant med diverse medel som luktar gott. Det som är problematiskt är trångt och slitsamt. Är helt slut i armarna och kroppen idag, men fick till det bra med helt nya slangar och ny sugtömmningsanslutning och ny nödpump (hade manuell som luktade igen gummit). Jag monterade även en ny toalett såklart. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boanjohan 579 Postad 22 Augusti , 2023 3 timmar sedan skrev wallechalle: Nä. Då hade jag inte frågat, om jag skulle montera den själv. Nu verkar det som om slangarna behöver bytas, inte toan. Det är en flipper 909. I waxholm Det finns väl en eller några aktörer på Rindö. Lättast är väl att googla eller kolla på Google Maps. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gripen72 141 Postad 25 Augusti , 2023 BS Marins servicebilar är ett frekvent inslag i gatubilden i Vaxholm, kolla med dom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser