Gå till innehåll
torsdag 20 februari 2025
hustran

ARKADASIM-DENIZ

Rekommendera Poster

Finns det någon här på maringuiden som vet nåt om den här båten.den ligger i Visby.Jag tror att namnet lyder så här,har fått det på en skrapig mob.tel.Vore spännande att få höra något.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack snälla!Jag blev aldeles överväldigad av ditt svar,mer uttömmande kunde jag knappast fått,med bild och allt.TACK!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

vassego :) av en ren och skär slump satt jag och bläddrade genom djurgårdsvarvets skutor och kände direkt igen namnet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Så sorgligt,såg en fulrosa stämpel,SOLD över inlägget.En sådan båt skulle jag velat...Villat...?Leva på.Kanske något för lyxig,för mig,men vacker.Jag tampas fortfarande av väderdepresion.Är det bara jag som LIDER?Står ni andra bara ut hur som helst?Blir ni inte GALNA?Kommer Louvisa stormen tidigare i år,eller har vädret löpt amok?Hjälp mig överleva,när mörker och elände sänker sig.En rejäl storm rensar upp,men detta intet väder är förgörande,tycker jag...Hustran.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

medans man ändå drömmer ser inte den ketchriggade White Eagle så dålig ut heller, vädret är nog betydligt mer trivsamt på halvvind någonstans mellan Las Palmas och St Lucia, om man nu får drömma..

post-12043-1394234447,3509_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det såg fantastiskt ut ,håller med.Men livet i lilla sverige,hur ser det ut?Man vill ju uppleva det HÄR.Skårgårn,fina östersjön,LIVET,Här det är det som är viktikt för mig,Utom ovanstående båt får man väl bo i tält eller under nån buske,Tja,det får väl gå det också.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...