hannae 0 Postad 24 Juli , 2023 Hejsan! Fick en båt i inbyte men har INGEN ANING om vad det är för märke eller modell! Har googlat som en tok och hittar inte ens en lik båt. Kapell saknas, så blir ännu svårare eftersom jag inte vet hur båten ser ut med kapellet på. Jag tror att den röda färgen är dit målad på senare tid, alltså inte original färgen.. Men båten har vinröda lädersäten bak man kan lägga dit. Snälla hjälp mig att få reda på vad det är för båt jag äger! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 25 Juli , 2023 Längd och bredd kanske skulle vara bra att mäta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Makro 1 209 Postad 25 Juli , 2023 Jag tycker att det ser ut som en hemmabyggd överdel på ett Smugglerskrov, 21 fot? 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 496 Postad 25 Juli , 2023 2 timmar sedan skrev Makro: Jag tycker att det ser ut som en hemmabyggd överdel på ett Smugglerskrov, 21 fot? Jag håller med https://www.smuggler.nu/modeller-2/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hannae 0 Postad 25 Juli , 2023 Tack för ditt svar, har faktist inte mätt båten. Men om jag får gissa så skulle jag nog gissa att den är runt 21 fot som du skriver. Får nog återkomma när jag vet exakt längd och bredd! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser