Hasse19 0 Postad 24 Juli , 2023 Hej, jag har en evinrude motor som bara kör på ena cylinder på låga varv. Men när man gasar på så går den på båda cylinderns och helt perfekt. Vet någon vad som kan vara fel? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Craycoat 130 Postad 24 Juli , 2023 29 minuter sedan skrev Hasse19: Hej, jag har en evinrude motor som bara kör på ena cylinder på låga varv. Men när man gasar på så går den på båda cylinderns och helt perfekt. Vet någon vad som kan vara fel? Har du kollat om du har gnista på cylinder som inte går på tomgång? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 512 Postad 25 Juli , 2023 Är det en förgasare till varje cylinder? Om ja, så kan lågfartsmunstycket vara tätt på den som inte går på lågfart. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hasse19 0 Postad 25 Juli , 2023 3 timmar sedan skrev excel319: Är det en förgasare till varje cylinder? Om ja, så kan lågfartsmunstycket vara tätt på den som inte går på lågfart. Det är direktinsprut. Men kan det kanske sitta smuts i spridaren? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 512 Postad 25 Juli , 2023 8 minuter sedan skrev Hasse19: Det är direktinsprut. Men kan det kanske sitta smuts i spridaren? Nu kom vi utanför mitt erfarenhetsområde 🥴 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser