Andy_89 5 Postad 21 Juli , 2023 Hej Har en Silver Hawk 2007 och såg att en av skruvarna till vindrutan är borta. Vet någon var man hittar liknande skruvar? Det enda jag hittar på nätet är skruvar till motorcyklar vindrutor men vet ej om de passar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 No_jah 437 Postad 21 Juli , 2023 Det ser ut som det sitter en inredningsbutik på ena bilden. https://www.hjertmans.se/produkter/inredning-dacksutrustning/skruv-rostfri/brickor/inredningsbricka-m5-fp10st Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Georg_Ohm 4 840 Postad 21 Juli , 2023 (redigerade) Hör efter med Göteborgs Skruvcenter, dom har det mesta när det gäller skruvar och andra fästelement. Redigerad 21 Juli , 2023 av Georg_Ohm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 IngemarE 3 667 Postad 21 Juli , 2023 43 minuter sedan skrev No_jah: Det ser ut som det sitter en inredningsbutik på ena bilden. Näää, SÅ stor båt är det ju inte.... 😀 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Andy_89 5 Postad 21 Juli , 2023 Tackar! Jag mejlade skruvcenter så får vi se om de har såna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 No_jah 437 Postad 21 Juli , 2023 7 minuter sedan skrev IngemarE: Näää, SÅ stor båt är det ju inte.... 😀 Hehe, automatstavning är bra, ibland... 🤣 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Andy_89 5 Postad 21 Juli , 2023 4 timmar sedan skrev No_jah: Det ser ut som det sitter en inredningsbutik på ena bilden. https://www.hjertmans.se/produkter/inredning-dacksutrustning/skruv-rostfri/brickor/inredningsbricka-m5-fp10st Du hade rätt, det är en inredningsbricka på utsidan, gummibricka mellan glaset och metallhållaren och sen kupol utter. Jag hittade skruv och kupolmutter M5 på Bauhaus men de hade inte just M5 inredningsbricka men jag löser det så småningom m. Nu vet jag vad jag behöver. Tack för era svar!!😉 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 IngemarE 3 667 Postad 21 Juli , 2023 1 timme sedan skrev Andy_89: Jag hittade skruv och kupolmutter M5 på Bauhaus men de hade inte just M5 inredningsbricka men jag löser det så småningom Bara så det inte blev fel - de var väl rostfria som du hittade på Bauhaus (helst rostfri/syrafast) ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Andy_89 5 Postad 21 Juli , 2023 1 minut sedan skrev IngemarE: Bara så det inte blev fel - de var väl rostfria som du hittade på Bauhaus (helst rostfri/syrafast) ? Precis, från marinavdelningen. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hej
Har en Silver Hawk 2007 och såg att en av skruvarna till vindrutan är borta.
Vet någon var man hittar liknande skruvar?
Det enda jag hittar på nätet är skruvar till motorcyklar vindrutor men vet ej om de passar.
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser