niklassthlm 2 Postad 18 Juli , 2023 Hej alla, ska skriva för src idag och undrar om det finns några uppdaterade test frågor ngnstanns, jag hittar inte så himla mycket tyvärr. De på stockholmradio och rorgängare har jag hittat. Ni som skrivit, är det flervalsfrågor lr skriva själv frågor? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
raol 2 368 Postad 18 Juli , 2023 (redigerade) Provförrättarna skapar själva proven och är nog fria att välja utformning själva. När jag gjorde det var det ett rätt omfattande prov med enbart "skrivfrågor", dvs jag skulle skriva långa svar. Jag gjorde det hos en fristående provförrättare, inte en som var en del i en nautisk kursverksamhet. Redigerad 18 Juli , 2023 av raol 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rejas 238 Postad 18 Juli , 2023 Det var skrivfrågor när jag gjorde det också. Men det var länge sedan. Tror alla som skrev klarade sig men ett par fick prata lite med förrättaren efteråt och "förklara" sina svar. Bokstavering kommer du nog inte undan så lär dig det. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rejas 238 Postad 18 Juli , 2023 Återkoppla gärna hur det gick. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
niklassthlm 2 Postad 18 Juli , 2023 det gick perfekt, 100%. Proven autogenereras slumpmässigt ur en tydligen stor frågebank, förrättaren kan ej själv påverka. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Strosselhuset 83 Postad 18 Juli , 2023 Grattis 🙂 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser