slandan 0 Postad 17 Juli , 2023 Jag skulle behöva flytta manöveraxel/space i sidled på en Albin o21 för att anpassas till befintlig motorlåda. Någon som vet hur jag gör detta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 968 Postad 17 Juli , 2023 26 minuter sedan skrev slandan: Jag skulle behöva flytta manöveraxel/space i sidled på en Albin o21 för att anpassas till befintlig motorlåda. Någon som vet hur jag gör detta? Några bra bilder ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
slandan 0 Postad 17 Juli , 2023 14 minutes ago, Rascal said: Några bra bilder ?? Tyvärr inte i nuläget. Fixar det om det behövs. Verkar som om jag får demontera bakslaget Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
slandan 0 Postad 17 Juli , 2023 Här är en bild, men den säger nog inte så mycket. Det jag undrar är om jag behöver ta isär bakslaget eller om det går att flytta ändå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sanktanna 255 Postad 17 Juli , 2023 Hej. Det sitter en stoppskruv på manövergaffeln mitt under axeln. Den kommer man inte åt utan att demontera backslaget. Ingemar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
slandan 0 Postad 18 Juli , 2023 Ok. Stort tack för informationen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser