Wileva 1 Postad 13 Juli , 2023 Behöver veta vilken storlek av elmotor jag behöver för min Maxi 77. Har nedanstående motor. Startsnöret kass. Får inte igång den. Man säger att man inte kan byta snöret i denna modell från 1998. Yamaha motorbeskrivning.heic Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wileva 1 Postad 13 Juli , 2023 https://photos.app.goo.gl/kfJ6D3ZMWMxCPEdK6 Detta är min motor. Man säger att man kan inte sätta in ett nytt Startsnöre på denna modell. Är det sant? Eva-Maria Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 181 Postad 13 Juli , 2023 En suddig skylt säger inte så mycket kring modellen. Finns det bild på själva motorn? Att man inte skulle kunna byta ett snöre låter konstigt, någon gång har ju snöret monterats, då borde det gå att byta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
undine 2 Postad 13 Juli , 2023 Jag skall ta ett gott imorgon och skicka. Tack så länge EM Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser