RickardFredriksson 5 Postad 2 Juli , 2023 Har ett Garmin Echomap chirp 72cv som bara lagt av från en gång till nästa. Helt svart, inga reaktioner. Har kollat säkringen som verkar hel, jord ser ok ut. Två frågor till er som kan mer än jag: Vilket stift är + och - i kontakten? Så att jag säkert kan mäta rätt. Om det nu är helt trasigt - vilka andra modeller kan passa rakt av med kontakter och storlek. Har ju transponder / ekolod inkopplat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Strosselhuset 83 Postad 2 Juli , 2023 Hallå. Jag kan inte svara på dina frågor men Garmin har en kompetent supportavdelning som du når på telefon. Jag har haft liknande frågeställningar till dem gällande en annan Garminprodukt och jag fick ett trevligt bemötande med korrekta svar snabbt. Lycka till /Mathias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0123456789 11 Postad 2 Juli , 2023 Vad som passar beror väl hur man pin som dina delar behöver Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RickardFredriksson 5 Postad 10 Juli , 2023 Det var en automatsäkring som gått sönder och som gav alldeles för låg spänning till ekolodet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser