Gå till innehåll
lördag 11 januari 2025
hustran

nu orkar jag inte längre.

Rekommendera Poster

Jag behöver SOL,att ligga på en klippa,ensam havet,solen,tystnaden.Hur klarar ni av livet,utan allt detta?Jävla sommar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring

Hej ta det lungt och njut ändå spela lite kort och drick några öl :-D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Mats

Jag är i cannes, 30grader och konstant sol sedan jag kom för 3v sedan:) Kunde inte varit bättre!!! Att man sedan lyckades pricka in semestern under de 3 veckor(26-28) som det var sol i sverige gör ju inte det hela sämre..... Skall faktiskt bli skönt med lite sämre väder nu. /M

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst laxoring

tror inte han vill höra det du säger men jag hadde oxå sem vi den tiden skönt med sol o värme :-D :-D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Mats

Va säger du, jag trodde han ville dela min glädje... :-D :roll:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst laxoring

tja kanske det ???

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst laxoring

Jag längtat oxå ut på sjön men det kommer fler sköna sommrar hoppas jag . sommaren är inte slut än hoppas jag :cry:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Klippan, ensamma havet och tystnaden har ju inte varit några större problem i sommar. Jag har knappt sett en båt på vänern. Däremot solen kikar bara fram långt ute på sjön fast idag sitter jag hemma o gnäller i stället ;-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kul är det inte, jag tog en sväng ut igår em för att ta mig till Karlskrona, det blåste på och trista moln tornade upp sig igen och jag tänkte att nu struntar jag i detta och vände tillbaka. Hela natten spöregnade det :-( Tröttheten tog över så det blev friidrotts VM istället :shock:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hade ingen aaaaaning om att du finns till.Piggade i alla fall upp mig litet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag förstår inte hur ni står ut.själv blir jag smått galen.Stormar och rejält skit kan jag ta,men detta vimsande av SMHI,förstår jag inte.Orkar snart inte.Är det bara jag som LIDER?Kortspel o öl hjälper mig inte.Den sommar jag hoppas på är tydligen förbi.HJÄLP!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst xander

Ta båten och stick ut, att bara vara på havet gör att det känns bättre. För några år sedan bodde jag 30 mil från närmaste kust eller större sjö, det var fruktansvärt. Jag åkte över 30 mil enkel väg för att få se en båt ibland. Mvh Xander.

post-7537-1394234447,5861_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Wille

Tack för senast Jocke och Dan! visserligen sågs vi på olika platser under den förra veckan men ändå. Blev tagen lite på sängen av Skotten/Dan vid inloppet till Gullholmen, var inte riktigt beredd på att bli igenkänd så där 1.gif.

När det gäller vädret så finns det inte så mycket att tillägga, utom att man inte kan göra så mycket åt det. Det gäller att bestämma sig för att gå ut och sedan får det bli som det blir.

Har haft en trevlig seglarvecka utefter västkusten med min lilla Prajm Tajm.

Har en vecka kvar och planerar att gå ut även denna kommande vecka.

/Wille

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack rara alla,som kommit med bra förslag.Nu mår jag bättre har varit naken solat seglat,badat,Tog ingen lott,tyvärr,men livet fortsätter ändå.Vem vet?En dag kommer prinsenIen skonare.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Wille

På tal om skonare så har du en bild på en här. En RJ 140 som ser bedårande vacker ut. /Wille

post-1958-1394234454,0464_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Wille

På torsdagen förra veckan när vi seglade ner efter kusten kom en likadan på väg ner mot Björkö, fast utan segel satta. Men en mycket vacker båt är det iallafall. Det fanns en på annons förra året i Stockholmstrakten där priset var satt till låga 700.000 pistoler. /Wille

post-1958-1394234454,1122_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Wille

Här kommer en bild till. /Wille

post-1958-1394234454,1243_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Wille

Å en till. /Wille

post-1958-1394234454,136_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Wille

Å en sista för den här gången. /Wille

post-1958-1394234454,1478_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...