Wankel 0 Postad 23 Maj , 2023 Jag har blivit vid en båt som jag inte hittar någon som helst information om på nätet. Den heter enligt skylten i båten RB Craft. En 18 foots båt med en Mercruiser 470 på 170hk. Gissar att någon köpt den gjuten och sedan kompletterat med motor. Skrovet har serienummer 81 och är tillverkat 1985. Motorn är från 1979 och drevet från 1984. Kan den med beteckningen RB vara gjuten av Rival? Båten är under renovering efter att ha stått utan kapell i typ 15 år. mvh Lars Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ronnienr10 107 Postad 24 Maj , 2023 Tycker den påminner om Sunseeker, kan RB stå för konstruktör / ägare. Robert Braithwaite.Ronnie Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wankel 0 Postad 24 Maj , 2023 47 minuter sedan skrev Ronnienr10: Tycker den påminner om Sunseeker, kan RB stå för konstruktör / ägare. Robert Braithwaite.Ronnie Intressant, men byggde de verkligen så små båtar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ronnienr10 107 Postad 24 Maj , 2023 Sök på google och namnet Robert Braithwaite lite ner så är en bild som ser ut som din båt.Ronnie Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ronnienr10 107 Postad 24 Maj , 2023 Wankel Hittade du infon som jag hänvisade till.Ronnie Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wankel 0 Postad 25 Maj , 2023 Ja tack! Men ingen båt som liknar min. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser