Pastorn1 0 Postad 13 Maj , 2023 Någon som vet om det finns effektivare kapellrengöring än Acapella. Tanken är väl att svartmögel ska försvinna men vi skrubbade relativt hårt utan att det försvann. tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Uwe 0 Postad 13 Maj , 2023 Prova Abnet, finns bl. a hos Jula. Jag blev av med alla mögelfläckar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TobbeFrank 0 Postad 16 Maj , 2023 Shipshape Låt verka 10-15 min Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 532 Postad 16 Maj , 2023 41 minuter sedan skrev TobbeFrank: Shipshape Låt verka 10-15 min Har använt ShipShape några gånger på skitiga och mögliga kapell med mycket bra effekt. Men man ska vara medveten om att det sliter mycket på tyget och sytrådarna. Jag fick kassera mitt kapell ett par år efter att jag använt SS eftersom det sprack. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
vega1959 109 Postad 16 Maj , 2023 Lämna in kapellet till en firma som ombesörjer kapelltvätt, men det är svårt att få det riktkgt bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser