Sunseeker47 5 Postad 19 April , 2023 Hej! Jag behöver på mitt ena avgassystem i min Sunseeker 47a byta ledbultsklämmor (slangklämmor) vilka börjat rosta och diametern på dessa behöver vara minst 300 mm. Se bifogad bild på avgassystemet från den andra motorn där ej rost uppstått på ledbultsklämmorna och "klämmorna" är av mycket kraftig modell. Var rekommenderar ni att jag köper dessa ledbultsklämmor? Uppskattar mycket er input var jag kan hitta dessa! Vänliga hälsningar Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jorgen01 473 Postad 19 April , 2023 Gustafssons i Oskarshamn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sunseeker47 5 Postad 19 April , 2023 Hej Jorgen01, Stort tack för tipset, kontaktar dem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cam72 64 Postad 19 April , 2023 Hydroscand borde ha detta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sunseeker47 5 Postad 19 April , 2023 Hej Cam72, Tack för tipset, kontaktar Hydroscand. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser