Gå till innehåll
onsdag 25 december 2024
Gäst nikke

båtklubb,plats, blekinge runt norje boke kanalen?

Rekommendera Poster

Gäst nikke

tjenna ha köpt en båt måste hitta en plats för min segelbåt. en polare ha en stuga där. finns en båt kanal som gå över en väg. norje havsbad eller vad det nu heter kan inte hitta nått nummer till denna båtklubb. båtplats kan ja fixa själv där nere. men problemet är att få i den och upp den, plus en plats att förvara den på.tacksam för svar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag skickade mail till dej med upggifter. Maila tillbaka om det ej gått fram.(Bilden är tagen i kanalen i Norje) MVH Lars-Inge

post-5877-1394234444,7572_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hej tyvärr inte kommit nått mail. ja mailade dej oxå om det. du ha min mail va? mvh nikke

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mailfunktionen funkar tydligen inte. Gå in på www.hitta.se sök på Norje Båtklubb MVH Lars-Inge

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

ja ha försökt ringa honom utan resultat, hans mobil avstängd o ingen svara på hem nummer. du ha kan inte skriva här ute om vad de kosta? känns som en kostnads fråga.kosta o sätta i båt,plus båt plats. även om man få ha båten där på land på vintern?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Båtplatsen kostar 700 kr/år inkl. uppläggningsplats. Medlemsavgift i klubben tror jag är 250 kr/år. Jag vet inte vad sjösättning/torrsättning kostar eftersom jag själv har trailer. MVH Lars-Inge

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

ok det va ju inte så blodigt. tänkte även kanske få tag på en kärra så kan man sätta ner den själv oxå. tänkte på rampen där du kör ner båten på gå den långt ut i vattnet? ja behöver köra ner kärran runt 1 meters djup funka det tror du?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Rampen är ganska kort och brant. Är nog på gränsen.......

Kolla bland din skräppost - där hittade jag ditt mail. SPAM-filtret räknade post via maringuiden som skräp.

MVH

Lars-Inge 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...