Storken 0 Postad 16 April , 2023 (redigerade) Över 800 kr till en Honda 25 hk. Tar emot att ge det. Någon som har något tips? Andra som är billigare? Redigerad 16 April , 2023 av Storken Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Storken 0 Postad 17 April , 2023 Får bli ett överdrag från Biltema 😎 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 202 Postad 17 April , 2023 Motorhuvs packning? Överdrag? Förstår ingenting - vad är frågan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
No_jah 437 Postad 17 April , 2023 5 minuter sedan skrev Peter_K: Motorhuvs packning? Överdrag? Förstår ingenting - vad är frågan? Jag antar att det handlar om gummilisten som sitter i nederkant på motorkåpan, och att TS tycker att originallisten är för dyr att köpa, och därför undrar om om någon vet något billigare alternativ. Överdraget är gissningsvis detta: https://www.biltema.se/bat/batupplaggning/batoverdrag/skyddsoverdrag-2000042853 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 202 Postad 17 April , 2023 Ahaaa! Och den kan man ersätta med ett överdrag från Biltema? Annars är det väl bara att köpa en med rätt profil hos t ex Kuntze eller någon annan som säljer gummilister. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 472 Postad 17 April , 2023 (redigerade) 1 timme sedan skrev Peter_K: Ahaaa! Och den kan man ersätta med ett överdrag från Biltema? Annars är det väl bara att köpa en med rätt profil hos t ex Kuntze eller någon annan som säljer gummilister. Ja, samma som man gör när dörrlisterna på bilen läcker. Redigerad 17 April , 2023 av Mackey 5 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 202 Postad 17 April , 2023 3 timmar sedan skrev Mackey: Ja, samma som man gör när dörrlisterna på bilen läcker. Toppenlösning - speciellt om det regnar när man skall köra 😊 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dava 288 Postad 17 April , 2023 (redigerade) Har man en fin bil kör man väl inte när det regnar! Jag har ett sådant överdrag i garaget.. inte använt på flera år dock... bra mot damm annars! Numera har jag inte råd med en så fin bil... Redigerad 17 April , 2023 av Dava Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser