JohanW79 3 Postad 2 April , 2023 Hej! đ  Jag har Kad300 -05. Byter man vevhusventilationsfilter pĂ„ denna maskin? Finns det zinkanoder pĂ„ motorn att byta? Och isĂ„fall vart sitter dom? Finns det nĂ„gon kunnig som kan hjĂ€lpa mig med dessa frĂ„gor? //Mvh Johan Dela detta inlĂ€gg LĂ€nk till inlĂ€gg Dela pĂ„ andra webbplatser
Rollen 546 Postad 2 April , 2023 Finns varken filter eller anoder pÄ din motor. 1 Dela detta inlÀgg LÀnk till inlÀgg Dela pÄ andra webbplatser
ThomasVikhog 137 Postad 2 April , 2023 Googla fram en manual - kommer att behövas.... Dela detta inlÀgg LÀnk till inlÀgg Dela pÄ andra webbplatser
NW355 246 Postad 4 April , 2023 HÄll koll pÄ ventilspelet och oljekylaren. Mina erfarenheter av lillebror KAD44. Dela detta inlÀgg LÀnk till inlÀgg Dela pÄ andra webbplatser
JohanW79 3 Postad 7 April , 2023 Tack för svar Rollen đđ Dela detta inlĂ€gg LĂ€nk till inlĂ€gg Dela pĂ„ andra webbplatser
JohanW79 3 Postad 7 April , 2023 2023-04-02 vid 09:59 skrev Rollen: Finns varken filter eller anoder pĂ„ din motor. En annan frĂ„gaâŠâŠtĂ€nkte byta kylarvĂ€tska. Kan man andvĂ€nda vanlig blĂ„ glykol till denna motor? đ Dela detta inlĂ€gg LĂ€nk till inlĂ€gg Dela pĂ„ andra webbplatser