Micki01 0 Postad 21 Februari , 2023 Jag ska byta klädsel på min Sea rayder F14. Är det någon som vet hur man lossar sittdynan bak? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 22 Februari , 2023 Du kanske ska öppna motorluckan och kolla? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ronnienr10 107 Postad 22 Februari , 2023 Jag Titta på googel hittade detta som nr 1.Lyft motorluckan och på vänster och höger sida finns det 4 muttrar under sätena du behöver bara känna efter. När det gäller ryggstödet så finns det några skruvar som skruvar fast bak i motorrummet. Lycka till Ronnie. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micki01 0 Postad 22 Februari , 2023 Tack, det ska jag kolla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 22 Februari , 2023 20 minuter sedan skrev Micki01: Tack, det ska jag kolla Du vet var motorluckan är eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micki01 0 Postad 22 Februari , 2023 Du var mig en trevlig typ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ronnienr10 107 Postad 22 Februari , 2023 Du får berätta om det stämde,förstår att man inte kan se dem,utan bara känna muttrarna.Ronnie Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micki01 0 Postad 22 Februari , 2023 Det kommer dröja någon månad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser